Класна година "Я - Українець!"                                         завантижити

Мета: формування ціннісних орієнтацій до держави та суспільства, формування рис сучасного патріота української Держави

Завдання: виховувати любов до свого народу, до України; обговорити любов до культури свого народу, його традицій, звичаїв і обрядів

Вік: 10 клас

Очікувані результати: сформованість більш високого рівня громадянського самовизначення й відповідальності; розвиток почуття гордості за приналежність до української нації; підвищення інтересу до вивчення історії своєї держави; розвиток правосвідомості учнів розвивати почуття патріотизму;

Форми: година спілкування, групова

Методи: фронтальна бесіда, мозковий штурм, мікрофон

Обладнання: музичний супровід, комп'ютер

Попередня підготовка: два учня вивчають напам'ять вірш І. Франка "Нам пора для України жити" та В. Сосюри "Всім серцем любіть Україну"); дівчата вивчають пісню: "Як у нас на Україні"...докладніше


Класна година "Земля наш дім"                                         завантижити

Мета: сприяти формуванню позитивної моральної оцінки таких якостей особистості, як екологічна культура, екологічна грамотність

Завдання:  пробуджувати у дітей прагнення до здорового способу життя, бажання брати участь у природоохоронних заходах; розширити уявлення дітей про взаємозв'язки в природі, про способи збереження та надання допомоги природі; ознайомити з фактами знищення природи в Україні;.

Вік: 10- 11 клас

Очікувані результати:  учні мають екологічну культуру; учні розуміють, яку роль відіграє природа в житті людини та мають бажання зберігати та допомагати природі.

Форми: усний журнал 

Методи: доповідь, бесіда, проекту

Обладнання: комп'ютер, презентація учнів, фотогалерея, музичне оформлення  
Попередня підготовка: розподілити рубрики усного журналу (9 журналістів, 1 еколог). Учні роблять підборкуй матеріалу та репортажі.
..докладніше


Класна година "Планета професій"                         завантижити      

     завантижити

Мета: активізувати процес самопізнання, свідомого професійного вибору старшокласників; розширити знання дітей про професії

Задачі: актуалізувати процес професійного самовизначення учнів; розширити знання учнів про світ професійної праці; створити позитивну мотивацію вибору навчальної практики; підвищити інформаційну та комунікаційну компетентність учнів.

Вік: 10 - 11  класі

Очікувані результати:  учні розширять свої знання в галузі професій; підвищать свою інформаційну та комунікаційну компетентність; учні активізують процес самовизначення

Форми: групові, колективні

Методи: вікторина, тестування, мозковий штурм, ділова гра, презентація

 Обладнання: кабінет інформатики,  комп'ютер, проектор, картки

Попередня підготовка: класний керівник визначає двох учнів - експертів, які готуються з відповідями на вікторину та на класній годині перевіряють правильність відповідей учасників...докладніше


Класна година "Як подолати конфлікт"               завантижити

    завантижити

Мета: сприяти формуванню позитивного ставлення до людини, пробуджувати бажання оволодіти навичками спілкування; спонукати дітей до співпраці, взаєморозумінню

Завдання:  формувати уявлення учнів про різні варіанти людського спілкування; учити уникати конфліктних ситуацій і своєчасно вирішувати їх; на конкретному прикладі розглянути моделі поведінки особистості в конфліктних ситуаціях; ознайомити учнів з поняттями: "конфлікт"

Вік: 10 клас
Очікувані результати:  учні ознайомились  з поняттями: "конфлікт";  навчилися уникати та розв'язувати конфліктні ситуації

Форми: година спілкування, групова

Методи: бесіда, мозковий штурм, тестування, дискусія,  ситуаційно - рольова гра

Обладнання: комп'ютер, презентація, тест
Попередня підготовка: подумати, що таке конфлікт та шляхи його розв'язання.
..докладніше


Класна година "Олімпійські ігри"                                    завантижити

     завантижити

     завантижити

Мета: формування мотивації до здорового способу життя; розвивати відчуття патріотизму та гордості за олімпійських спортсменів України; - розвивати інтелектуальні, творчі   та комунікативні здібності учнів

Завдання: активізувати пізнавальні здібності з теми "Олімпійські ігри"; розвивати й продемонструвати творчі здібності учнів; показати зв'язок фізичної культури й спорту зі здоров'ям і успіхом; пропагувати здоровий спосіб життя

Вік: учні 9 - 10  та  класів
Очікувані результати:  учні мають мотивацію займатися спортом; учні розвинули свої знання з теми "Олімпійські ігри"

Форми: колективна, групова, індивідуальна

Методи: проектна робота, презентація, вікторина

Обладнання: комп'ютер, проектор, плакати, музичний супровід, античний одяг для ведучих, шоколадні  медалі

Попередня підготовка: Спочатку формуються групи учнів, які будуть працювати над проектом "Олімпійські ігри". Кожна група вибирає етапи розвитку Олімпійських ігор.  Учні розподіляючи обов'язки, враховуються схильності учнів до логічних міркуванням, до формування висновків, до оформлення проектної роботи. При формуванні групи до їх складу включаються школярі різної статі, різної успішності, різних соціальних груп.  Також учні з іншої паралелі  отримують завдання оформити класну кімнату плакатами з теми класної  години...докладніше


Олімпійський гімн Сочі 2014